AIK

Är dom inte underbara?
image381
Lars, Jimmy & Carl-Hugo.


Igår var vi på en lång kvällspromenad och råkade hamna inne på AIKs träningsanläggning. 
I löp spåret mötte vi 15 flåsande svart och gul klädda killar. 
Eftersom att ingen av oss är aikare övervägde jag att lägga krokben för någon av dom för att skapa en dominoeffekt. Sedan ta en bild och skicka till våra aik-vänner.
Ingen hade ju kunnat bli arg på mig om jag fladdrat med mina ögonfransar och tittat med hundögon på dom och bett så mycket om förlåtelse och sagt att jag snubblade till.

En liten bit bort stod tränaren och tog tid på killarna. Vi frågade om dom höll tiden och han lät lite skeptisk när han svarade "mm...vi får se"
Så alla AIKARE erat lag är lite ur form mohahahaah!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback