Jenny 21

Efter lite olycka blev det ingen resa till nice...
Så jag och min kära mor packade väskorna och åkte på en resa till köpenhamn till pappas kreditkorst förskräckelse.
Men rackarns va kul vi hade!
Bodde på st petri hotel 50 m från city. Underbart 5star hotel med en häst i baren. Den stackars killen blev så nervös när vi kom dit varje gång så han skrattade hysterikst som en häst.

Hela 1a dagen gick vi i butiker men det enda jag hittade va ett skärp...kul!
Ett brett i skinn som man knyter tvåvarv i midjan och en rosett fram.

Inte för än sista dagen på min 21års dag igår!!! HURRA HURRA HURRA HURRA!!! hottade vi butiken gossip där jag shoppade loss totalt klänning och sandaletter till lördag =)
Sååå fint!
Lunchade gjorde vi på victor ett hett tips gör alla som ska till köpenhamn även grill och bar va kanon!

Så på planet hem på min stora dag kom en flygvärdinna med en flaska champagne och en..liten....mjukis gris i ett glas *fniss*
hon sa att dom inte får göra så men vill ja så skulle jag få sitta framme hos piloterna hela resan.
Aaaaah klart jag ville!
Jag blev placerad i mitten på en stol och ångrade mig redan då. flygrädd och höjdrädd...va skulle jag dit och göra?
Piloterna va kanon trevliga och jag började slappna av. jag fick sätta mig på händerna för at inte tjuvtrycka på någon knapp! guuud va många dom hade!
inför landningen fick jag ett lika dan headset som dom hade så även jag kunde höra tornet på arlanda. När vi började svänga och gå ner mot marken fick jag en såndär jobbig klump i magen...gröna lund släng dig i väggen.

Väl hemma möttes vi av pappa vendela och jimmy som firade med middag och massa fina presenter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback