love and other disasters

LOVE and other disasters.

var titeln på filmen jag såg igår. 

Ganska söt men den spårade ur lite då och då + att man försökt få huvudrollskaraktären att efterlikna min favorit breakfast at tiffanys för mycket. självklart var det även hennes favorit film. helt misslyckat. men men 



Sitter och delar på ett ägg med katten innan de är dags att kasta sig i duschen, och till jobbet som vanligt. 
Ingen lust idag..kallt ute! vem är det som beställt det här skit vädret?
I och för sig mysigt om man bara får ligga under täcket bli omhållen av sin prins. Men de får man ju inte så.... bara att gå till jobbet =)

Det är min sista dag med vår chef =( hon är helt underbar men ska flytta till butiken i täby så ska nog bli ganska kul idag iaf =) 

have a nice day everyone!

Jooo kajsa och emma jag önskar mig nya VS underkläder när ni ändå är i NYC *ler*
Ses snart emma long time ago now darling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback