Under graviditeten...

....har jag hört att de flesta får ett speciellt sug efter något.
Vissa efter juice, lakris, choklad, eller bullar. Ja alla har olika saker de bara MÅSTE ha ibland.
De stackars männen får då snabbt springa till närmsta butik eller 7-eleven då suget iblan kan komma mitt i natten!

Jag har fått ett sug, eller ett "MÅSTE HA", nej jag är inte gravid... Men fortsätter jag kommer jag väll att se ut som jag är det!
Det är gateus tosca winerbröd! AAAHHHH! det är hemskt!!! Jag vet inte vad jag ska göra!? som tur är kommer jag inte åt dom så ofta men hallå! Hur goda är dom inte???
Funderat på om jag ska prova att föräta mig på dom, eller bara lägga av o glömma, men något så gott glömmer man inte!
Fan!

Får kanske bara se till att börja springa ngn mil varannan dag (absolut inte varje haha) så kanske jag kan få frossa iaf! haha


Hoppas inte att Andrea & Camilla läser *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback