OJ

gooooooood morgon everyone och mats! hahaha
2-1 till mig? *fniss*

Igår va de grillfest hos nille, mycket trevligt!
Men vid 23.00 skjutsade fredric hem mig :P tror de va för att han var trött? *ler* nej men de räckte med fest va fortfarade seg sedan onsdagen med lina. usch! länge sedan jag va karatefull på riktigt.

Hörde att alla drog vidare sen och att de spårade lite. hm...

Men men lördag idag. så en liten utgång blir de allt.

Beslutat mig för att jobb en termin till, men inte på mitt gamla jobb. så nu behöver jag nytt jobb...kul... någon som vill anställa mig på typ 30h/vecka? måste ha tid att ta lite modell jobb också kännerj ag så heltid funkar inte. och träningen.... jag vet måste jobba på de i höst massor nu när johan inte skriker på mig längre.

ska till stan nu see you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback