nya bilder =)

Jag och kajsa hade en pojkväns fri kväll igår och låg i soffan och såg casanova och åt choklad, efter en smaskig middag (kycklingsallad från lilla ciao ciao på östermalmsgatan.)

aaaaah hi is totaly gorgeous in this movie! inte konstigt att tjejerna stog i kö...

somnade vid 02 i natt och 03 ringde min jimmy och sa att han va på g hem...04 ramlade han in med pommes i MASSOR! hm... 
har ni tänkt på att man lägger märket till att de man älskar har olika röster... igår hade min älskling sin onyktra röst *skrattat*
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när han på natten drar så otroligt dåliga men roliga skämt. Älskar honom =)




bilderna är från plåtningen med mats i stockholms tunnelbana.


ha en trevlig helg alla!
idag blir det middag, kräftis middag hos mina söta svärföräldrar.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback