Måndag morgon ...

Måndag morgon och en vecka kvar till skolan börjar.
MEN än så länge är jag ledig!!!
En vecka till hihi

En kväll bjöd de hem ett gäng italian models...guys! Självklart ledde det ena till det andra och det blev många tårar. Stackars det var total katastrof.
Dagen efter ett uppbrott från pojkvännen hemma i usa fick det uppgiften att plåtas nakna med en av det andra tjejerna. 
Att ta en bra bild är inte bara... är man inte stabil och kan vara helt fokuserad är det skit jobbigt. Förstår verkligen tjejerna!


I fradags gjorde vi en fotografering i tunnelbanan. Både i och utanför tåget. Jag var lite imponerad av mig själv när jag lyckades koppla bort allt och alla runt om från 1a bilden.

Lämnar modell snacket lite och vill berätta att nästa helg skriver vi på alla papper om ett lägenhetsbyte.
Äntligen ska vi få något eget. 80kvadrat på kungsholmen. har dock en 110kvm på östermalm som bör tittas på innan vi bestämmer oss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback