Today I´m deep...


Lite Bardot kännsla...


Där var ett smakprov från samma plåtning som jag senast la upp bilder från. Vad tycker ni???



I morse vaknade jag lite extra tidigt då jag skulle träna med min favorit Johan.
Men såhär efteråt vet jag inte om du är min favorit längre darling! *skratt*
Fan, ibland måste ma se sanningen i vitögat och inse att jag blivit så jäkla otränad! Stackars Johan bara suckade...jaaaa jag vet att det var illa!
Jag vet också någon som kommer ha grymt ont i magen i morgon. 
Är grymt tacksam att söta johan tog sig tid med mig och lät mig inse detta tragiska faktum dock. 

Jag har nu som mål att vara 3ggr/vecka på gymmet. Har ju f*n fått ett gratis kort som jag bör använda.
De värsta är ju att jg blir så tråkig när jag är i tränings perioder. Jag lixom viger mitt liv åt det. 



Idag är det en sån där dag när jag känner mig lite djup...

Fick precis en lite halvt obefogad men ändå befogad utskällning av min älskling. Som tur var ringde han och sa att de var dumt. 
Har dock tänkt på en sak...varför har killar så svårt att säga förlåt?
(om ni inte har det ta inte åt er ;))

Och något som jg mer tänkt på varför är vi tjejer så fogliga i relationer? Eller behandlar vi bara våra pojkvänner som vi vill bli behandlade själva bara att killarna inte riktigt greppar poängen?
Nu talar jag för mig själv men alltid när det gäller något har jag hela livet frågat min pojkvän om det är okej med honom, alltså bara dubbel kollat för att se att inget annat var planerat eller göra honom besviken. 
Vissa tycker säkert nu att shit hon har ju inget liv, men det är precis det jag har och jag vill självklart behandla den jag älskar som att jag älskar honom inte som en kompis vilken som helst.

En nära vän berättade nyligt om en diskussion han och en killkompis haft på en förfest.
Dom hade pratat om tjejerna i deras bekantskap. Någon hade man bara velat ligga med, någon hade stora bröst och en annan var en slampa. Jag var "en sån tjej som man ville lära känna och gifta sig med, som skulle vara mamma till de kommande barnen, en sån tjej man skulle vara stolt över att ha vid sin sida."
Hallå anar ni hur smickrad jag blev!?!?!? Love you!

Jag tror att det enda vi tjejer faktisk önskar är Kärlek och respekt. 
Så enkelt är det. 
Och den kille som fattat det och satt det i verket kommer att bli hur lycklig som helst.

"Halva världen är trotts allt upp och ner, så det finns absolut ingen anledning att vi skulle vara överens om allting."

Det enda tema som klingar genom alla teorier om livet är kärleken. Kärlek, i all dess bräcklighet, är den enda mäktiga och bestående kraft som ger verklig mening åt vårt dagliga liv. Jag pratar förstås inte om romantiskt puss och kram, även om det också är rätt häftigt.
Det är ett välkänt faktum att ett brustet hjärta gör mycket mera ont än citron i ett litet skärsår.
Men den kärlek jag pratar om är den elden som brinner inom oss alla, den inre värme som hindrar våra själar från att frysa i förtvivlan om vintern. Det är kärleken till själva livet.

Utan den och tryggheten i sig själv kan du inte älska andra till 110%.

None
Jag helt "naken" utan makeup.
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback