Fotboll och morgonmys

Ronaldo grät... van gjorde världens räddning och jag skrek!
image382
image383
Jag är inte jätte insatt i championslig men hallå! till och med jag tyckte att slutet av matchen va något utöver det vanliga. vilka prestationer! man kunde lixom känna glädjen genom tvn heeelt galet. 


men men idag är det torsdag. Ligger fortfarande kvar och myser i sängen. Börjar 12 idag. 
image384
Långa sovmornar är bland det absolut bästa jag vet. Olagligt skönt att få ligga och dra sig hur länge man vill och sedan äta en lååång frukost. Ska nog rycka upp mig och ta en lite power walk innan jobbet för att rensa tankarna lite. 

Just de! Bokade sommarens semester igår =)
söndagen den 27e flyger jag till nice och cannes. Ska bli heeelt underbart!

puss och ha en bra dag alla mina söta vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback