Lektion nr 1.

image394image395
Hur mycket klarar en kille av?

Aubade mitt favorit underklädes märke sätter verkligen pojkarna på prov.

Jag måste vara världens lyckligaste som har en mor som arbetar med underkläder. Jag har äran att få vara med på inköpen och peka på det jag vill ha. 
Min underklädes garderob är som godis i love it! för att inte tala om mina nya bikinis frågan är när jag ska hinna använda alla?! i lands problem va ;)

image396
ACES en av sthlms bästa underklädes butiker. Värt ett besök!


Snart helg hörni=) 
vad har ni för planer?
Min blir ganska lugn tror jag, ska göra en utomhus plåtning på söndag med Erik. Hjälpa honom med sitt examensarbete.
Fredag jobbar jag sent men ska på Mia´s födelsedagsfest..gissa vad hon fått?;)

Love//Jen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback