Lektion nr 2

Det kom in en dam i butiken precis. Hon provade några par klassiska kontymbyxor som vi just nu rear ut för 70% !!!

När hon kom till kassan småpratade vi lite om hur snabbt byxorna tagit slut (hon hade varit här dagen innan) Jag svarade att ja är det så bra pris går det snabbt.
Hon suckade och fick till slut fram
"man borde förbjuda folk att köpa kläder"

VA!?

Min första tanke var att shit hon är nekrofil och jag började skyla mig själv där jag stod i min ganska genomskinliga blus...men nej hon var nog bara allmänt bitter.

Förbjuda människor att köpa kläder "speciellt endel kvinnor" som hon uttryckte sig. Tur att hon gick ganska snabbt för jag är nog inte rätt person att ta den diskussionen med. Stackarn hade blivit sågad direkt.

Kommentarer
Postat av: hmm

en nekrofil tänder på att ha sex med döda människor... bara så att du vet...

2008-05-30 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback