love sthlm

http://www.youtube.com/watch?v=-i39fqbvgA0&feature=related
mimmi i länken ovan kan du lyssna på låten från förra inlägget.

mmm helgen... fredagen blev lite stressig började med att bråka om parkering på östermalm hm... fick en efter mycket strul precis utanför hotellet. tråkigt nog skulle jag inte dit..för än senare.
Trippade gatorna ner mot riche för att bara gå in och ut och hälsa lite. Gick sedan birgerjarlsgatan till east där john och lillebror erik satt och mumsade på en underbar kyckling!
Kindpussades lite med jonas i dörren och kände mig så där läskigt ytlig.

sen en rask promenad tillbaka till hotellet. 
Johns bror hade aldrig varit ute i sthlm så målet var att hinna med det mesta.
vi turistade lite och fotade allt allt allt.
bara att paolo roberto var vår bordsgranne var kul när vi hade någon att visa stan.

Efter hotellet blev det klassiska café opera. och efter det mitt nya favvo ställe ambassadeur. Stackars café opera som blivit av med daniel, david och co. Killarna är grymma på att skapa stämning. De som jag tidigare upplevde på cafét finns nu på ambassadeur och cafét är lixom dött. 

Söta daniel stod nere i entrén och hjälpte oss genast in. inte konstigt att man blivit bortskämd med trevligt bemötande och bra krogar i sthlm och får en chock så fårt du kommer till någon annan stad. 

Avslutade min kväll vid 03 då jag skulle gå visning dagen efter. 

Lördagen avslutades på Söder tro det eller ej men jag var på söder!
satt flera timmar på snaps och njöt i solen med trevligt sällskap.

Kvällen blev hemmamys med schlager...jag somnade dock innan sveriges bidrag.




Nu till något helt annat. Jag skäms.
satt och bläddrade i nya cosmo och kom fram till en helsida med JCs reklam och utbrast "men gud vilken ful moell! iofs så brukar väll JC använda VANLIGA människor?"

Jag insåg ganska snabbt hur otroligt fel det lät, vadå vanliga människor?

Nä nu ska jag äta lite pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback